Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využívání SEO v českých podnicích
Dokoupilová, Eliška ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Máchová, Eva (oponent)
Bakalářská práce se věnuje optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače, známé také pod zkratkou SEO (Search Engine Optimization). SEO se zaměřuje na různé aspekty webové stránky, například na její konstrukci, design nebo obsah, a snaží se je upravovat tak, aby byly vhodné pro zpracování webovými vyhledávači jako Google nebo Seznam. Účelem optimalizace je, aby se webová stránka umisťovala co nejvýše mezi výsledky vyhledávání, a dosáhla tak vyššího počtu návštěvníků. Kromě získání potenciálních zákazníků mají důkladné SEO aktivity pozitivní efekt také na kvalitu webu, jeho přístupnost, přívětivost k uživatelům, ale i na lepší image značky. Cílem bakalářské práce je představit SEO jako účinný marketingový nástroj a zmapovat jeho využívání v českých podnicích. Analýza primárních a sekundárních zdrojů proto nejdříve uvádí problematiku SEO a vysvětluje význam optimalizace webových stránek v marketingové strategii. Na teoretické poznatky navazuje část praktická, jež se zabývá analýzou klíčových slov a výzkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření a osobních rozhovorů mezi českými firmami. Bakalářskou práci uzavírá kapitola, která prezentuje výsledky průzkumu a interpretuje data o používání SEO jako nástroje digitálního marketingu v tuzemských firmách.
Internetový marketing
KARBULKA, Tomáš
Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na internetový marketing využívaný internetovým obchodem. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých marketingových nástrojů na internetu konkrétní návrhy a doporučení pro optimalizaci internetového marketingu, který Internetový obchod využívá.
Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
Šojdelová, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Zvolené téma Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub podává v první části teoretické informace o tom, jaké jsou možnosti internetové komunikace a marketingu. Především je zde popsána metoda tzv. Search Engine Marketingu. Dále se práce zabývá možnostmi, jak efektivně využít internetovou propagaci ke zvýšení návštěvnosti webové stránky. V aplikační části se práce věnuje návrhu konkrétní strategie internetové komunikace pro divadlo Činoherní klub s využitím dostupných reklamních systémů Google AdWords a Seznam Sklik. Podpůrným nástrojem pro stanovení této strategie jsou výsledky výzkumu tzv. koncept testu, který byl zaměřen na výběr konkrétní verze reklamního internetového banneru a jeho atributů.
Data driven SEO
Koutný, Jiří ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Obor optimalizace pro vyhledávače (SEO) v poslední době prochází velkými změnami. Na trhu se konečně objevily nástroje, které umožňují marketingovým konzultantům výsledky své práce v SEO efektivně měřit a vyhodnocovat. Teoretická část této práce si proto klade za cíl popsat a porovnat vybrané zajímavé SEO nástroje včetně konkrétních možností jejich praktického využití. Hlavní prostor je věnován databázím zpětných odkazů (MajesticSEO, SEOMoz OpenSiteExplorer a Ahrefs) a nástrojům pro návrh klíčových slov od Googlu (AdWords), Seznamu (Sklik) a okrajově také Wordtracker a SEMRush. Závěr teoretické části obsahuje přehled nástrojů a postupů pro měření pozic ve vyhledávačích. Praktická část práce popisuje způsob výběru, přípravy a zpracování dat ze zmíněných nástrojů pro korelační analýzu výsledků vyhledávače Seznam.cz ve vtahu k nejznámějším SEO faktorům. Výsledky analýzy pomůžou marketingovým konzultantům ujasnit si, které faktory jsou pro úspěch ve vyhledávačích nejdůležitější a má smysl věnovat úsilí jejich zlepšování.
Belief in the Internet and Critical Thinking
Krejčí, Aleš
Současná mladá generace zcela rutinně používá internet jako snadno a rychle dostupný zdroj informací, zábavy a komunikace. Každodennost vytváří víru v aktuálnost a kvalitu získaných informací. Pohodlná práce s klíčovými slovy a vyhledávači tuto víru dále posiluje, přestože se mnohdy jedná o zastaralé informace nebo pochybné zdroje. Slepou vírou v internet jsou infikováni i někteří studenti vysokých škol, dokonce i ve vyšších ročnících, kde bychom měli očekávat a vyžadovat výraznou míru analytického myšlení a kritického přístupu. Tím více to platí o studentech marketingové komunikace, kteří si musejí osvojit mnohem hlubší pohled na formy a mechanismy fungování mediálního a informačního prostředí. Autor na výsledcích výzkumu mezi studenty tohoto zaměření ukazuje, že ani zde není situace ideální. Pedagogové musejí vychovávat samostatně a kriticky myslící absolventy, ať už budoucí rozvoj informačních technologií přinese cokoliv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Internetový marketing se zaměřením na ubytovací zařízení
Válek, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využití internetového marketingu pro potřeby ubytovacích zařízení. První část práce začíná definováním základních pojmů a představuje vybrané nástroje internetového marketingu, které se dají využít právě pro ubytovací zařízení. Největší prostor je věnován těm, které jsou následně aplikovány v praxi. Druhá část práce vychází z vybraných nástrojů a snaží se je v praxi aplikovat na konkrétním řešení. Nejprve je provedena analýza, na jejímž základě jsou vybrány nástroje k praktické realizaci. V závěru práce je za pomoci analytického nástroje zhodnocena úspěšnost provedených změn a navrhnut další případný postup.
Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz
Vlčková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce zkoumá vybrané metody zvyšování návštěvnosti elektronického obchodu fotodekorace.cz, zejména se však zabývá výkonnostními nástroji internetového marketingu. Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz navrhnout internetovou marketingovou strategii tohoto konkrétního internetového projektu vedoucí k růstu prodejů. Dílčím cílem práce je prostřednictvím webové analytiky zhodnotit efektivitu online marketingových aktivit. Jedním z výstupů práce je návrh efektivní optimalizované reklamní kampaně ve vyhledavačích. Práce se pro splnění předkládaných cílů opírá zejména o uvedený teoretický pohled, který je následně aplikován. Na závěr jsou formulována doporučení pro budoucí vývoj internetového obchodu, která by měla přispět k dalšímu zvýšení výkonnosti stránek.
Optimalizace a propagace webové prezentace na Internetu
Šetek, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na komplexní pojetí optimalizace pro vyhledávače (SEO) webových prezentací a následně jejich propagací reklamními kampaněmi založenými na systému pay-per-click (PPC). V práci jsou prezentovány teoretické poznatky získané z odborných zdrojů, především však praktické zkušenosti autora. Cílem práce je analyzovat metody a postupy dostupné pro oblast optimalizace webové prezentace následované efektivní propagací. K dosažení stanovených cílů je diplomová práce rozdělena na tři hlavní relativně samostatné části: seznámení se s problematikou, analýza jednotlivých metod a postupů optimalizace webové prezentace a výzkum efektivnosti dostupných PPC systémů v České republice. Hlavním přínosem diplomové práce je zmíněný výzkum týkající se analýzy a porovnání efektivity PPC systémů.
Digital Asset Optimization
Baxa, Tomáš ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Cílem této práce je: přinést teoretické definování a vymezení oblasti Digital Asset Optimization (Optimalizace digitálních aktiv) a popsat současný stav a uvést postupy optimalizace v jednotlivých dílčích oblastech, kterými se Digital Asset Optimization zabývá. Práce tedy rozebírá postupy optimalizace pro vyhledávací stroje zejména v oblastech video obsahu, obrázků, map a dalších typů dokumentů, které se na Internetu v současnosti vyskytují a které mohou být přínosné pro firmy v jejich marketingových aktivitách na Internetu.
Pay-per-Click reklama v praxi
Menšík, Michal ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Hajduček, Vladimír (oponent)
Pay per click (PPC) reklama je v poslední době velmi skloňovaným pojmem a tento druh internetového marketingu si našel své neotřesitelné místo na trhu s reklamou. Systém AdWords společnosti Google je viditelným důkazem úspěchu tohoto reklamního modelu. Výhodou PPC reklamy je přesné měření jejích účinků, díky čemuž lze sledovat rentabilitu tohoto způsobu reklamy. Přesto velké množství firem, které PPC reklamou propagují své výrobky a služby, využívají této výhody velmi málo a tak za ni bezhlavě utrácejí nemalé prostředky. Cílem této práce je popsat, jak správně PPC reklamu navrhnout a jak ji následně spravovat tak, aby přinesla co možná nejlepší efekt. Práce je rozdělena na obecnou a praktickou část. V obecné je čtenář uveden do této problematiky a následně se v jednotlivých kapitolách praktické části seznámí s tím, jak správně reklamu připravit, jak měřit její úspěšnost a jaké musí být splněny předpoklady pro úspěšný chod PPC reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.